МОН планує розвивати педагогічну освіту

Професія педагога вважається однією з престижних, проте не всі випускники готові йти навчатися і працювати вчителем. Цю тенденцію вирішили перервати у МОН. Як? Читайте на Кyivyes.com.ua.

З огляду на середню зарплатню вчителя, більшість абітурієнтів вважає, що навчатися цієї професії ідуть за покликанням. Молодих спеціалістів відлякують фінансові проблеми, пов'язані з такою роботою. Закінчивши університет, потенційні педагоги розуміють, що без досвіду роботи, стажу не матимуть ніяких додаткових відсотків до заробітної платні, а жити на мінімальну зарплатню на місяць - нереально.  

З огляду на ці та інші об'єктивні причини, Лілія Гриневич підписала наказ, яким буде запроваджено Концепцію розвитку педагогічної освіти. 

У проекті закону «Про повну загальну середню освіту» буде передбачено запровадження інтернатури для допуску до педагогічної діяльності. Також у законопроекті буде передбачена норма про надання педагогічним працівникам матеріального та морального заохочення для підвищення їх освітнього рівня.

У Міністерстві освіти запланували здійснення оновлення матеріально-технічної бази закладів вищої педагогічної освіти, зокрема, переобладнання лабораторій фізики, хімії, біології та астрономії закладів вищої освіти, які здійснюють підготовку фахівців за спеціальністю «Середня освіта». Також планується забезпечити університети підручниками та посібниками, за якими здійснюється підготовка педагогів.

Цікаво, що у міністерстві також планують створити етичний кодекс педагогічного працівника. 

Освітяни бачать проблему нестачі кадрів у школах не тільки у фінансовій та матеріальній складовій, а й інформаційній. На думку педагогів, потрібне також позитивне висвітлення професії у ЗМІ. 

Вчителі розповідають, що серед новин про школу помічають тільки негативні, і у них складається враження, що ніхто не хоче демонструвати позитивний бік цієї професії.