Понеділок, 11 Січня, 2021

Київські маршрутки зобов'язані перейти на е-квиток: коли це буде

Як Віталій Кличко став мером Києва: історичні свідчення

Ще в далекому 2008 році кияни самостійно обрали мера міста, проте Партія Регіонів Віктора Януковича мала інші плани, розповідає “Kyivyes.com.ua”. Кияни фактично не підтримували діяльність...

Що зробив Віталій Кличко для Києва за 5 років?

У червні 2014 Віталій Кличко здобув перемогу на виборах за крісло Київського міського голови. Трьома тижнями пізніше зайняв ще й пост Голови Київського міської...

Віталій Кличко: від боксера до мера Києва

Народився Віталій Володимирович Кличко в Біловодську в 1971 році. Життя у нього дуже насичене. Адже Віталій зміг стати не тільки відомим на...

Які функції виконує Офіс Президента України?

Що таке Офіс Президента, яка його структура та основні функції і завдання? Далі розповідає “Kyivyes.com.ua”. У 2019 році було прийнято нове положення про діяльність Офісу...

З 1 квітня Єдиний квиток вводять на всіх видах транспорту і маршрутне таксі тому не виключення. Яка саме складається ситуація і які проблеми виникають у власників приватних перевізників розповідає “Kyivyes.com.ua

Київська міська державна адміністрація, а саме Департамент транспортної інфраструктури міста розробив наказ від 12 лютого про перехід маршрутного таксі на користування Єдиним квитком. Таким чином у власників приватного перевізника є місяць, до 1 квітня, на виконання поставлених зобов’язань і встановлення валідаторів..

Як пише Хмарочос, не всі власники приватних транспортних компаній міста задоволені таким нововведенням. Наприклад, Олександр Шерстюк, співзасновник однієї з найбільших приватних компаній місцевого перевізника Універсал-транс, шокований цією ситуацією. Адже встановлення валідаторів в одному авто коштує близько 1900 євро, а щоб встановити на весь транспорт необхідно більше мільйона євро. 

Далі необхідно буде сплачувати 4% від виторгу в Гіоц за обслуговування влаштованої системи. Кредитні кошти на нові впровадження Київська міська державна адміністрація не надає, виручки на встановлення не вистачить, бо 30% прибутку йде на зарплати, пальне та ремонт автотранспорту. До того ж КМДА досі не почала компенсувати приватним перевізникам кошти за безкоштовне перевезення пільгових категорій.

А от директор компанії А + С Україна стверджує, що перевізники нічого не будуть робити, бо інформація коректно приватним перевізникам не надана, тому вони можуть сказати, що сайт КМДА, наприклад, не читають. Також багато перевізників працює без договору і у випадку закриття маршруту встановлене за власні кошти обладнання стане непотрібним. 

Приватні перевізники сподіваються, що Верховна Рада візьме цю ситуацію під власний контроль і взаємодія приватних маршруток із КМДА буде на тендерних умовах. 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Традиційні лінзи: особливості та переваги

Традиційні лінзи являють собою окрему групу засобів контактної корекції, головна відмінність якої - експлуатаційний термін. Така продукція використовується при короткозорості і далекозорості....

Як повинні сидіти чоловічі брюки?

У базовий комплект одягу завжди входять брюки. А особливо, якщо це стосується чоловіків. Чоловічі брюки вибрати правильно досить складно, якщо не знати...

Чому потрібен професійний монтаж кондиціонера?

Багато людей, придбавши кондиціонер, відмовляються від професійного монтажу, аргументуючи це тим, що вартість установки кондиціонера занадто висока. При цьому забувають про те,...

За неякісні житлово-комунальні послуги киянам відшкодували 30 млн гривень

Мешканці столиці незадоволенні якістю житлово-комунальних послуг. І, саме тому, поскаржились в відповідні органи. Згідно з цим, була проведена низка перевірок комунальників. Як...

Скільки сімей отримали вже житло після вибуху в Києві на Позняках

Страшний вибух житлового будинку на Позняках, який відбувся цьогоріч, змусив опинитись без житла цілий ряд сімей. Влада ж пообіцяла в максимальні терміни...