Понеділок, 18 Жовтня, 2021

Київські маршрутки зобов'язані перейти на е-квиток: коли це буде

З 1 квітня Єдиний квиток вводять на всіх видах транспорту і маршрутне таксі тому не виключення. Яка саме складається ситуація і які проблеми виникають у власників приватних перевізників розповідає “Kyivyes.com.ua

Київська міська державна адміністрація, а саме Департамент транспортної інфраструктури міста розробив наказ від 12 лютого про перехід маршрутного таксі на користування Єдиним квитком. Таким чином у власників приватного перевізника є місяць, до 1 квітня, на виконання поставлених зобов’язань і встановлення валідаторів..

Як пише Хмарочос, не всі власники приватних транспортних компаній міста задоволені таким нововведенням. Наприклад, Олександр Шерстюк, співзасновник однієї з найбільших приватних компаній місцевого перевізника Універсал-транс, шокований цією ситуацією. Адже встановлення валідаторів в одному авто коштує близько 1900 євро, а щоб встановити на весь транспорт необхідно більше мільйона євро. 

Далі необхідно буде сплачувати 4% від виторгу в Гіоц за обслуговування влаштованої системи. Кредитні кошти на нові впровадження Київська міська державна адміністрація не надає, виручки на встановлення не вистачить, бо 30% прибутку йде на зарплати, пальне та ремонт автотранспорту. До того ж КМДА досі не почала компенсувати приватним перевізникам кошти за безкоштовне перевезення пільгових категорій.

А от директор компанії А + С Україна стверджує, що перевізники нічого не будуть робити, бо інформація коректно приватним перевізникам не надана, тому вони можуть сказати, що сайт КМДА, наприклад, не читають. Також багато перевізників працює без договору і у випадку закриття маршруту встановлене за власні кошти обладнання стане непотрібним. 

Приватні перевізники сподіваються, що Верховна Рада візьме цю ситуацію під власний контроль і взаємодія приватних маршруток із КМДА буде на тендерних умовах.