Середа, 28 Липня, 2021

Київські маршрутки зобов'язані перейти на е-квиток: коли це буде

Як Віталій Кличко став мером Києва: історичні свідчення

Ще в далекому 2008 році кияни самостійно обрали мера міста, проте Партія Регіонів Віктора Януковича мала інші плани, розповідає “Kyivyes.com.ua”. Кияни фактично не підтримували діяльність...

Які функції виконує Офіс Президента України?

Що таке Офіс Президента, яка його структура та основні функції і завдання? Далі розповідає “Kyivyes.com.ua”. У 2019 році було прийнято нове положення про діяльність Офісу...

Що зробив Віталій Кличко для Києва за 5 років?

У червні 2014 Віталій Кличко здобув перемогу на виборах за крісло Київського міського голови. Трьома тижнями пізніше зайняв ще й пост Голови Київського міської...

Віталій Кличко: від боксера до мера Києва

Народився Віталій Володимирович Кличко в Біловодську в 1971 році. Життя у нього дуже насичене. Адже Віталій зміг стати не тільки відомим на...

З 1 квітня Єдиний квиток вводять на всіх видах транспорту і маршрутне таксі тому не виключення. Яка саме складається ситуація і які проблеми виникають у власників приватних перевізників розповідає “Kyivyes.com.ua

Київська міська державна адміністрація, а саме Департамент транспортної інфраструктури міста розробив наказ від 12 лютого про перехід маршрутного таксі на користування Єдиним квитком. Таким чином у власників приватного перевізника є місяць, до 1 квітня, на виконання поставлених зобов’язань і встановлення валідаторів..

Як пише Хмарочос, не всі власники приватних транспортних компаній міста задоволені таким нововведенням. Наприклад, Олександр Шерстюк, співзасновник однієї з найбільших приватних компаній місцевого перевізника Універсал-транс, шокований цією ситуацією. Адже встановлення валідаторів в одному авто коштує близько 1900 євро, а щоб встановити на весь транспорт необхідно більше мільйона євро. 

Далі необхідно буде сплачувати 4% від виторгу в Гіоц за обслуговування влаштованої системи. Кредитні кошти на нові впровадження Київська міська державна адміністрація не надає, виручки на встановлення не вистачить, бо 30% прибутку йде на зарплати, пальне та ремонт автотранспорту. До того ж КМДА досі не почала компенсувати приватним перевізникам кошти за безкоштовне перевезення пільгових категорій.

А от директор компанії А + С Україна стверджує, що перевізники нічого не будуть робити, бо інформація коректно приватним перевізникам не надана, тому вони можуть сказати, що сайт КМДА, наприклад, не читають. Також багато перевізників працює без договору і у випадку закриття маршруту встановлене за власні кошти обладнання стане непотрібним. 

Приватні перевізники сподіваються, що Верховна Рада візьме цю ситуацію під власний контроль і взаємодія приватних маршруток із КМДА буде на тендерних умовах. 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Поради киянкам: як позбутися від зморшок в домашніх умовах

Стан шкіри обличчя, її природний колір і пружність — "головна біль" для більшості жінок починаючи з 30 років. А якщо мова йде...

Як ботокс рятує киянок від зморшок і чому його не потрібно боятися

Поняття "ботокс" знайоме багатьом, але частіше в негативному сенсі та з чуток, оскільки, якщо попросити розповісти, що ж такого в цьому препараті...

Подарунок подрузі: що подарувати, якщо ви давно не бачилися?

Чим старше ми стаємо, тим на жаль, менше часу у нас залишається на зустрічі з друзями, адже основну увага бере на себе...

Які подарунки можна подарувати при будь-яких обставинах?

Завжди шукати оригінальні та незвичні презенти – дуже не просто справа. Особливо це стосується тих випадків, коли часу обмаль, та ви не...

Смартквартири — новий напрямок на ринку нерухомості

Останнім часом серед жителів столиці все більшої популярності набирають смартквартири. Про це говорить як підвищений попит на ринку нерухомості, так і безліч...