Субота, 17 Квітня, 2021

Передвиборчі маніпуляції: чому не можна довіряти під час передвиборчої гонки

Як Віталій Кличко став мером Києва: історичні свідчення

Ще в далекому 2008 році кияни самостійно обрали мера міста, проте Партія Регіонів Віктора Януковича мала інші плани, розповідає “Kyivyes.com.ua”. Кияни фактично не підтримували діяльність...

Які функції виконує Офіс Президента України?

Що таке Офіс Президента, яка його структура та основні функції і завдання? Далі розповідає “Kyivyes.com.ua”. У 2019 році було прийнято нове положення про діяльність Офісу...

Що зробив Віталій Кличко для Києва за 5 років?

У червні 2014 Віталій Кличко здобув перемогу на виборах за крісло Київського міського голови. Трьома тижнями пізніше зайняв ще й пост Голови Київського міської...

Віталій Кличко: від боксера до мера Києва

Народився Віталій Володимирович Кличко в Біловодську в 1971 році. Життя у нього дуже насичене. Адже Віталій зміг стати не тільки відомим на...

Наступного року відбудеться одна з головних політичних подій – вибори Президента України. Що ж, наступні три місяці обіцяють бути гарячими. Проте, деякі кандидати вже потроху починають розганяти свою політичну рекламу. Якою вона буває і чому точно не можна довіряти – читайте на kyivyes.com.ua

Політична реклама полягає не лише в одних роликах, де потенційні кандидати  з екрана телевізора дають купу обіцянок. Насправді, свідомістю маніпулюють різними способами. 

Наприклад, один із таких – соціологічні опитування. Звісно, ми довіряємо більше цифрах, аніж загальним фактам. Так, приблизно за пару місяців до дня виборів у мережі з’являються новини про те, що певний центр соціологічних досліджень провів опитування і виявив, що кандидат “N” лідирує. 

Ця маніпуляція направлена на те, що людина побачить начебто достовірну статистику і зможе проголосувати, як більшість опитаних. 

Боротися з цим просто: перевіряйте, чи дійсно існує такий центр досліджень, якщо так, скільки років. Одразу буде видно чи це правдива інформація, чи фейк. 

Маніпулюють також і інформаційними матеріалами. Зазвичай стаття, яку замовляє кандидат, містить суперечливий та яскравий заголовок. Сама ж стаття абсолютно позитивно висвітлює кандидата, розповідає про його досягнення та освіту. 

Не так давно почалися маніпуляції і в соціальних мережах. Використовують, наприклад, патріотичні гасла, аби люди підписалися на сторінку. Наприклад, ви бачите картинку широкого українського поля. Згори підпис, який закликає тебе натиснути “лайк”, якщо ти дійсно любиш свою державу. 

Це розраховано на те, що, гортаючи стрічку, людина не буде звертати увагу на назву сторінки. Користувача буде скоріше цікавити контекст публікації. Так, змушують підписуватися на сторінки політичних партій неуважних користувачів.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Поклейка антигравійної плівки на автомобіль – секрети популярності

Антигравійне плівка - затребувана інвестиція в безпеку, додатковий захист свого автомобіля від впливу піску, пилу, бруду, каменів, калюж і реагентів. Класичний набір...

Одностороння, двостороння і GSM-сигналізація – відмінності і специфіка обладнання

При покупці автомобіля, в першу чергу, необхідно продумати питання безпеки транспортного засобу, захисту від потенційного викрадення. Серед ефективних і універсальних рішень для...

Корпоратив онлайн: як киянам підтримувати корпоративну культуру в карантин

Пандемія та карантин, що триває вже більше року, вніс свої корективи в життя та роботу українців. Ні для кого не секрет, що...

“Льоня Космос”: чому так називають екс-мера та чим він запам’ятався киянам

Екс-мер Леонід Михайлович Черновецький - один із найепатажніших політичних постатей, який запам’ятався киянам дивакуватим, трохи космічним, з неординарними поглядами, пише kyivyes.com.ua.

Популярні натяжні стелі: від чого залежить вартість

Через привабливий зовнішній вигляд, різноманітність вибору, швидкість робіт, все частіше користувачі вибирають натяжні стелі. Кияни можуть на https://artpotolok.kiev.ua/raschet-stoimosti/ дізнатися, скільки буде коштувати...