Середа, 13 Січня, 2021

Передвиборчі маніпуляції: чому не можна довіряти під час передвиборчої гонки

Як Віталій Кличко став мером Києва: історичні свідчення

Ще в далекому 2008 році кияни самостійно обрали мера міста, проте Партія Регіонів Віктора Януковича мала інші плани, розповідає “Kyivyes.com.ua”. Кияни фактично не підтримували діяльність...

Що зробив Віталій Кличко для Києва за 5 років?

У червні 2014 Віталій Кличко здобув перемогу на виборах за крісло Київського міського голови. Трьома тижнями пізніше зайняв ще й пост Голови Київського міської...

Віталій Кличко: від боксера до мера Києва

Народився Віталій Володимирович Кличко в Біловодську в 1971 році. Життя у нього дуже насичене. Адже Віталій зміг стати не тільки відомим на...

Які функції виконує Офіс Президента України?

Що таке Офіс Президента, яка його структура та основні функції і завдання? Далі розповідає “Kyivyes.com.ua”. У 2019 році було прийнято нове положення про діяльність Офісу...

Наступного року відбудеться одна з головних політичних подій – вибори Президента України. Що ж, наступні три місяці обіцяють бути гарячими. Проте, деякі кандидати вже потроху починають розганяти свою політичну рекламу. Якою вона буває і чому точно не можна довіряти – читайте на kyivyes.com.ua

Політична реклама полягає не лише в одних роликах, де потенційні кандидати  з екрана телевізора дають купу обіцянок. Насправді, свідомістю маніпулюють різними способами. 

Наприклад, один із таких – соціологічні опитування. Звісно, ми довіряємо більше цифрах, аніж загальним фактам. Так, приблизно за пару місяців до дня виборів у мережі з’являються новини про те, що певний центр соціологічних досліджень провів опитування і виявив, що кандидат “N” лідирує. 

Ця маніпуляція направлена на те, що людина побачить начебто достовірну статистику і зможе проголосувати, як більшість опитаних. 

Боротися з цим просто: перевіряйте, чи дійсно існує такий центр досліджень, якщо так, скільки років. Одразу буде видно чи це правдива інформація, чи фейк. 

Маніпулюють також і інформаційними матеріалами. Зазвичай стаття, яку замовляє кандидат, містить суперечливий та яскравий заголовок. Сама ж стаття абсолютно позитивно висвітлює кандидата, розповідає про його досягнення та освіту. 

Не так давно почалися маніпуляції і в соціальних мережах. Використовують, наприклад, патріотичні гасла, аби люди підписалися на сторінку. Наприклад, ви бачите картинку широкого українського поля. Згори підпис, який закликає тебе натиснути “лайк”, якщо ти дійсно любиш свою державу. 

Це розраховано на те, що, гортаючи стрічку, людина не буде звертати увагу на назву сторінки. Користувача буде скоріше цікавити контекст публікації. Так, змушують підписуватися на сторінки політичних партій неуважних користувачів.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Традиційні лінзи: особливості та переваги

Традиційні лінзи являють собою окрему групу засобів контактної корекції, головна відмінність якої - експлуатаційний термін. Така продукція використовується при короткозорості і далекозорості....

Як повинні сидіти чоловічі брюки?

У базовий комплект одягу завжди входять брюки. А особливо, якщо це стосується чоловіків. Чоловічі брюки вибрати правильно досить складно, якщо не знати...

Чому потрібен професійний монтаж кондиціонера?

Багато людей, придбавши кондиціонер, відмовляються від професійного монтажу, аргументуючи це тим, що вартість установки кондиціонера занадто висока. При цьому забувають про те,...

За неякісні житлово-комунальні послуги киянам відшкодували 30 млн гривень

Мешканці столиці незадоволенні якістю житлово-комунальних послуг. І, саме тому, поскаржились в відповідні органи. Згідно з цим, була проведена низка перевірок комунальників. Як...

Скільки сімей отримали вже житло після вибуху в Києві на Позняках

Страшний вибух житлового будинку на Позняках, який відбувся цьогоріч, змусив опинитись без житла цілий ряд сімей. Влада ж пообіцяла в максимальні терміни...