Субота, 17 Квітня, 2021

Подільському мосту бути!

Як Віталій Кличко став мером Києва: історичні свідчення

Ще в далекому 2008 році кияни самостійно обрали мера міста, проте Партія Регіонів Віктора Януковича мала інші плани, розповідає “Kyivyes.com.ua”. Кияни фактично не підтримували діяльність...

Які функції виконує Офіс Президента України?

Що таке Офіс Президента, яка його структура та основні функції і завдання? Далі розповідає “Kyivyes.com.ua”. У 2019 році було прийнято нове положення про діяльність Офісу...

Що зробив Віталій Кличко для Києва за 5 років?

У червні 2014 Віталій Кличко здобув перемогу на виборах за крісло Київського міського голови. Трьома тижнями пізніше зайняв ще й пост Голови Київського міської...

Віталій Кличко: від боксера до мера Києва

Народився Віталій Володимирович Кличко в Біловодську в 1971 році. Життя у нього дуже насичене. Адже Віталій зміг стати не тільки відомим на...

Він будується з 1993 року. Кожного разу посадовці КМДА обіцяють його завершити, проте, міст, як був у недобудованому стані, так і лишається по сей день. Тим не менш, директор Департаменту транспортної інфраструктури пообіцяв, що Подільсько-Воскресенській міст стане новою транспортною артерією міста. Що для цього буде зроблено – читайте на kyivyes.com.ua.

Цей міст мав стати одним із ключових у столиці. Подільський міст мав об’єднати правий та лівий береги. Завдяки йому люди з Воскресенки та Райдужного масиву мали б добиратися на роботу і додому швидше. Проте, будівництво зупинилося більше 20 років тому. Цікаво, що проект подавали ще за часів Радянського союзу. Тоді розрахували перші економічні індикатори мосту. 

Варто звернути увагу на те, яка була чудова ідея цього мосту. Він мав об’єднати Поділ, Рибальський острів, Русанівські сади. За планом тут буде проходити три автомобільні смуги, аби 59 тисяч авто змогли б подолати відстань між лівим та правим берегом. 

Крім цього, планують провести через міст ще й гілку метро. При чому, на самій споруді мали б розташовуватися три станції. 

Будівництво переривалися постійно то через нестачу фінансування, то через протести мешканців Русанівки. Так, в 2012 році громада району виступила проти того, щоб міст було продовжено на Русанівські сади. Аргументували мешканці тим, що вирубка садів та автомобільний шлях підуть не на користь зеленого району. 

На даний момент роботи розпочинаються знов. Вже змонтовано 9 з 19 в’язів арки моста. До кінця року проведено буде монтаж ще 2 в’язів.

Якщо не виникне більше форс-мажорів і будівництво буде продовжено по плану, то через два роки, кияни зможуть їздити тут на авто. 

В Департаменті транспортної інфраструктури сподіваються, що цей міст розвантажить великий київський трафік. 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Поклейка антигравійної плівки на автомобіль – секрети популярності

Антигравійне плівка - затребувана інвестиція в безпеку, додатковий захист свого автомобіля від впливу піску, пилу, бруду, каменів, калюж і реагентів. Класичний набір...

Одностороння, двостороння і GSM-сигналізація – відмінності і специфіка обладнання

При покупці автомобіля, в першу чергу, необхідно продумати питання безпеки транспортного засобу, захисту від потенційного викрадення. Серед ефективних і універсальних рішень для...

Корпоратив онлайн: як киянам підтримувати корпоративну культуру в карантин

Пандемія та карантин, що триває вже більше року, вніс свої корективи в життя та роботу українців. Ні для кого не секрет, що...

“Льоня Космос”: чому так називають екс-мера та чим він запам’ятався киянам

Екс-мер Леонід Михайлович Черновецький - один із найепатажніших політичних постатей, який запам’ятався киянам дивакуватим, трохи космічним, з неординарними поглядами, пише kyivyes.com.ua.

Популярні натяжні стелі: від чого залежить вартість

Через привабливий зовнішній вигляд, різноманітність вибору, швидкість робіт, все частіше користувачі вибирають натяжні стелі. Кияни можуть на https://artpotolok.kiev.ua/raschet-stoimosti/ дізнатися, скільки буде коштувати...