Четвер, 28 Січня, 2021

Подільському мосту бути!

Як Віталій Кличко став мером Києва: історичні свідчення

Ще в далекому 2008 році кияни самостійно обрали мера міста, проте Партія Регіонів Віктора Януковича мала інші плани, розповідає “Kyivyes.com.ua”. Кияни фактично не підтримували діяльність...

Що зробив Віталій Кличко для Києва за 5 років?

У червні 2014 Віталій Кличко здобув перемогу на виборах за крісло Київського міського голови. Трьома тижнями пізніше зайняв ще й пост Голови Київського міської...

Які функції виконує Офіс Президента України?

Що таке Офіс Президента, яка його структура та основні функції і завдання? Далі розповідає “Kyivyes.com.ua”. У 2019 році було прийнято нове положення про діяльність Офісу...

Віталій Кличко: від боксера до мера Києва

Народився Віталій Володимирович Кличко в Біловодську в 1971 році. Життя у нього дуже насичене. Адже Віталій зміг стати не тільки відомим на...

Він будується з 1993 року. Кожного разу посадовці КМДА обіцяють його завершити, проте, міст, як був у недобудованому стані, так і лишається по сей день. Тим не менш, директор Департаменту транспортної інфраструктури пообіцяв, що Подільсько-Воскресенській міст стане новою транспортною артерією міста. Що для цього буде зроблено – читайте на kyivyes.com.ua.

Цей міст мав стати одним із ключових у столиці. Подільський міст мав об’єднати правий та лівий береги. Завдяки йому люди з Воскресенки та Райдужного масиву мали б добиратися на роботу і додому швидше. Проте, будівництво зупинилося більше 20 років тому. Цікаво, що проект подавали ще за часів Радянського союзу. Тоді розрахували перші економічні індикатори мосту. 

Варто звернути увагу на те, яка була чудова ідея цього мосту. Він мав об’єднати Поділ, Рибальський острів, Русанівські сади. За планом тут буде проходити три автомобільні смуги, аби 59 тисяч авто змогли б подолати відстань між лівим та правим берегом. 

Крім цього, планують провести через міст ще й гілку метро. При чому, на самій споруді мали б розташовуватися три станції. 

Будівництво переривалися постійно то через нестачу фінансування, то через протести мешканців Русанівки. Так, в 2012 році громада району виступила проти того, щоб міст було продовжено на Русанівські сади. Аргументували мешканці тим, що вирубка садів та автомобільний шлях підуть не на користь зеленого району. 

На даний момент роботи розпочинаються знов. Вже змонтовано 9 з 19 в’язів арки моста. До кінця року проведено буде монтаж ще 2 в’язів.

Якщо не виникне більше форс-мажорів і будівництво буде продовжено по плану, то через два роки, кияни зможуть їздити тут на авто. 

В Департаменті транспортної інфраструктури сподіваються, що цей міст розвантажить великий київський трафік. 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Традиційні лінзи: особливості та переваги

Традиційні лінзи являють собою окрему групу засобів контактної корекції, головна відмінність якої - експлуатаційний термін. Така продукція використовується при короткозорості і далекозорості....

Як повинні сидіти чоловічі брюки?

У базовий комплект одягу завжди входять брюки. А особливо, якщо це стосується чоловіків. Чоловічі брюки вибрати правильно досить складно, якщо не знати...

Чому потрібен професійний монтаж кондиціонера?

Багато людей, придбавши кондиціонер, відмовляються від професійного монтажу, аргументуючи це тим, що вартість установки кондиціонера занадто висока. При цьому забувають про те,...

За неякісні житлово-комунальні послуги киянам відшкодували 30 млн гривень

Мешканці столиці незадоволенні якістю житлово-комунальних послуг. І, саме тому, поскаржились в відповідні органи. Згідно з цим, була проведена низка перевірок комунальників. Як...

Скільки сімей отримали вже житло після вибуху в Києві на Позняках

Страшний вибух житлового будинку на Позняках, який відбувся цьогоріч, змусив опинитись без житла цілий ряд сімей. Влада ж пообіцяла в максимальні терміни...