Середа, 22 Вересня, 2021

Як спростити процедуру ліквідації підприємства за допомогою програми Медок

Ліквідація підприємства – справа клопітка, вимагає багато фізичних і тимчасових ресурсів. У програмі Медок реалізована можливість відправки ліквідаційного звіту для ФОП і додатки 7 в разі ліквідації підприємства, що значно економить час і мінімізує кількість відвідувань податкового органу.

На створення і відправку звітів буде потрібно не більше 10 хвилин, в той час як при особистому відвідуванні держустанови ви втратили б як мінімум половину робочого дня. Програми електронного документообігу значно спрощують роботу з документами і економлять час як керівника, так і підлеглих. Ми рекомендуємо купити Медок https://ukrzvit.ua/m_e_doc у компанії UKRZVIT.

Розглянемо, як заповнити і відправити ліквідаційні документи.

Як заповнити і відправити Додаток 7 при ліквідації підприємства

Щоб сформувати Додаток 7, виконайте наступне:

  1. Перейдіть в розділ «Звітність», виберіть «ОСВ», потім відкрийте «Додаток 7».
  2. Внесіть код ЄДРПОУ або податковий номер / серія та номер паспорта ліквідованого страхувальника.
  3. Збережіть дані за допомогою відповідної кнопки на панелі інструментів.
  4. Відкрийте «Перелік таблиць звіту» і створіть звіт за реєстром працівників – натисніть «Файл», і в контекстному меню виберіть «Створити звіт за реєстром працівників».
  5. У вікні, вкажіть співробітника і натисніть “Вибрати”.
  6. У таблиці, відомості і введіть код ЄДРПОУ або податковий номер / серія та номер паспорта ліквідованого страхувальника.
  7. Вкажіть код категорії застрахованої особи.
  8. Вкажіть назву професії.
  9. Вкажіть період трудових відносин – тільки дату початку.
  10. Вкажіть місяць і рік, за який проведено нарахування, суму зарплати, нарахованої за розрахунковий період.
  11. Збережіть роботу та вийдіть з документа, натиснувши на відповідну кнопку на панелі інструментів.
  12. Виконайте перевірку Додатка 7, відкривши документ і натиснувши відповідну кнопку на панелі інструментів. Потім відправте звіт за реєстром до контролюючого органу, попередньо підписавши його електронним підписом.

Як створити ліквідаційний звіт ФОП

Щоб сформувати ліквідаційний звіт ФОП, виконайте наступне:

  1. Перейдіть в розділ «Звітність», виберіть «Єдиний внесок», і відкрийте «Додаток 5».
  2. Виділіть відповідну таблицю і в контекстному меню виберіть пункт «Створити ліквідаційну». Створитися новий комплект звітів, в якому для даної таблиці буде присутній форму зі статусом «Ліквідаційна». Зверніть увагу, що звіт з типом «Ліквідаційна» створюється тільки в поточному періоді на бланках версії J або F.
  3. Заповніть таблицю за всіма місяцями розрахункового періоду. Вкажіть суму чистого доходу, сума доходу, за якою розраховується єдиний внесок, розмір єдиного внеску та інше.
  4. Здійсніть перевірку звіту за допомогою відповідної кнопки на панелі інструментів. Збережіть і закрийте документ.
  5. Потім відкрийте і перевірте перелік таблиць звіту. закрийте і відправте його до контролюючого органу, клікнувши по документу правою кнопкою миші і натиснувши «Відправити». Попередньо підпишіть електронним підписом.