Понеділок, 20 Вересня, 2021

Тренди в годинниковій індустрії у 2020 році

З моменту появи перших кишенькових годинників у XVI столітті багато що змінилося, але годинникова промисловість як і раніше будується на повільному зростанні і не залежить від постійно мінливої ​​конвеєрної стрічки нових моделей. Не можна сказати, що за останні роки не відбулося ніяких змін, особливо зараз, коли на ринку лідирують розумні годинники, але їхній вплив на галузь ще належить повністю сформувати. Проте, пропонуємо обговорити, які тенденції індустрії в https://timeshop.com.ua/orient-ru-2/ переважають у 2020 році і чи сильно вони змінилися з минулого.

Браслети з рожевого золота, сині циферблати і вінтаж

Ми давно спостерігаємо у трендах теплі тони, і є всі підстави припускати, що вони як і раніше будуть цікаві у майбутньому році. Популярність рожевого золота як кольору безперечна, особливо упереміш з коричневими, бронзовими і бурштиновими вкрапленнями. Також як продовження лідирують прохолодні, заспокійливі кольори, таких як зелений і синій всіх відтінків.

Поява синього кольору у якості ключового може бути пов’язана з його розумно-повсякденною природою. Багато людей думають, що сині годинники з Timeshop не тільки підходять до їхнього костюму, але і добре застосовні у вихідні дні. До того ж, зайняті менш схильні обмінювати свій годинник і з більшою ймовірністю будуть міняти свій стиль тільки за допомогою зміни ремінця або браслета.

Але бренди прагнуть до диверсифікації. Люди шукають натяки на яскраві, унікальні кольору, змішані з основами. Тому годинники з різноманітними кольорами веселки на пластиці і рожеве золото на металах будуть ставати дедалі популярнішими.

часы

Годинники у вінтажному стилі поступово поверталися протягом останніх кількох років, і це не зміниться найближчим часом. Тут важливо дотримуватися ідентичності, тобто близькості до оригіналу, особливо за розміром. Наприклад, в 1950-х і 1960-х роках носили невеликі корпуси, подібна тенденція помітна й зараз.

Розумні годинники не переможуть

У прямій реакції на зростання числа технологій також спостерігається величезний сплеск, люди все більше і більше цікавляться механічними годинниками і майстерністю їх виготовлення. Незважаючи на те, що розумні годинники вже стали величезною частиною індустрії, вони не відволікають покупців від більш традиційних товарів. Офіційно їх існує три групи: розумні, механічні та кварцові. Ці групи будуть співіснувати завжди і їх не можна порівнювати.

Але розумні годинники можуть нанести удар по нижній частині ринку. Спостерігається великий тиск на ринку модних брендів у більш низьких цінових категоріях, де розумні годинники дійсно пробиваються у цільовий простір. Більш низькій ціновій категорії важче конкурувати, ніж преміум-годинникам, тому товари з обмеженим тиражем за високою ціною продаються легше. Те, як годинники виглядають, звичайно, є першою причиною, по якій їх купують.