Дарування подарунків – це розмова про почуття. Ми даруємо не просто річ, а любов, повагу, відданість, турботу. А подарунок – це фізичне втілення цього почуття. Саме тому іноді буває так складно вибрати правильний одарунок. І навіть коли нам здається, що «презент» носить формальний характер, наприклад, коли мова йде про корпоративні подарунки, ми маємо справу з прагненням проявити увагу, показати свою участь в житті іншого.
Подарунок – це не просто річ. Це осередок думок про людину, вираз нашого до неї ставлення. Дарування подарунків – сама особлива мова спілкування, де той, хто дарує, за допомогою фізичного об’єкта передає меседж про своє ставлення, настрої, подальші плани. І це не повний перелік того, що ми можемо висловити. Подібним чином, той, хто приймає подарунок, відкриваючи згорток, «зчитує» зашифроване в подарункові послання.
Ви можете вибрати подарунок, перейшовши за посиланням https://superpupers.com/328-kategorii/613-originalnye-aksessuary/v-dorogu/524-podushki-zveryushki/, перед цим поставивши собі запитання: «Що я хочу сказати цій людині?». Це самий психологічно вірний алгоритм вибору подарунка. Далі, слід подумати: «Яким чином або за допомогою чого я можу передати це повідомлення»? Це й буде відповіддю на тривіальне «що купити»? І останнє: «Як він (вона) поставиться до такого подарунка?». Тут важливо передбачати потенційну реакцію обдаровуваного. Наприклад, занадто дороговартісний подарунок, навіть якщо в нього вкладається потужне повідомлення, може поставити в незручну ситуацію і викликати почуття обов’язку.
- Є подарунки-компліменти. Як правило – символічні і невеликі приємності у вигляді авторських солодощів або просто приємних дрібниць.
- Є хвалебні подарунки. Коли подарунок, всім своїм виглядом і вартістю промовляє: «Ти мене гідний (на)».
- Є подарунки з нагоди, як знак прихильності. У цю категорію потрапляє більшість подарунків, які обираються нами для рідних і друзів. Широкий вибір таких подарунків представлений в SuperPupers.
- Є подарунки з перспективою. Коли подарунок дарується з розрахунком на взаємну послугу, прихильність. Такі подарунки, як правило, дарують вищим за статусом людям, або тим, від кого ми можемо залежати.
Слід пам’ятати, що яким би не був ваш подарунок – це своєрідний засіб комунікації, який, часом замість тисячі слів, розповість про ваше ставлення. Всі пам’ятають горезвісний жарт про шкарпетки на 14 лютого і каструлі на 8 березня? Про що говорять ці подарунки? Жарт носить аж ніяк не веселе забарвлення. Коли акт дарування перетворюється на рутину, а самі подарунки поступово переходять в ранг чергових, це говорить про відсутність почуттів як таких. Згадайте, що вам приємніше отримувати: черговий крем для рук (навіть найдорожчий) або чергову фігурку, наприклад, єнота, яка займе своє законне місце у вашій колекції, серед інших фігурок, так пристрасно вами обожнюваних. Відповідь очевидна. У другому випадку, ми маємо справу з персоналізованих подарунком – нехай не всім зрозумілим, але адресованим лишень вам, з урахуванням ваших інтересів і захоплень.
Проблема в тому, що частіше ми користуємося зворотним алгоритмом у виборі подарунка. Спочатку ми обираємо об’єкт, керуючись його привабливістю особисто для нас, вартістю і т.д., а вже потім думаємо, що цей подарунок може означати і яке повідомлення він передає. Тут слід розуміти, що подарунок може транслювати як почуття любові, відданості, поваги, так і повної байдужості.
Те, що повідомляють подарунки, рідко прив’язане до їх цінника або їх престижу. Деякі з подарунків, які ми цінуємо найбільше, були практично безкоштовними для дарувальника. Так, матері зберігають малюнок вже давно дорослої дитини, на якому кострубатими літерами написано «Мама, я тебе люблю …» Так, дівчина, не може викинути надщербленну чашку тільки тому, що її колись подарував коханий. На практиці, саме такі подарунки є найціннішими. Тому що, дорогі серцю.