Четвер, 15 Квітня, 2021

Подарунок і почуття

Як Віталій Кличко став мером Києва: історичні свідчення

Ще в далекому 2008 році кияни самостійно обрали мера міста, проте Партія Регіонів Віктора Януковича мала інші плани, розповідає “Kyivyes.com.ua”. Кияни фактично не підтримували діяльність...

Які функції виконує Офіс Президента України?

Що таке Офіс Президента, яка його структура та основні функції і завдання? Далі розповідає “Kyivyes.com.ua”. У 2019 році було прийнято нове положення про діяльність Офісу...

Що зробив Віталій Кличко для Києва за 5 років?

У червні 2014 Віталій Кличко здобув перемогу на виборах за крісло Київського міського голови. Трьома тижнями пізніше зайняв ще й пост Голови Київського міської...

Віталій Кличко: від боксера до мера Києва

Народився Віталій Володимирович Кличко в Біловодську в 1971 році. Життя у нього дуже насичене. Адже Віталій зміг стати не тільки відомим на...

Дарування подарунків – це розмова про почуття. Ми даруємо не просто річ, а любов, повагу, відданість, турботу. А подарунок – це фізичне втілення цього почуття. Саме тому іноді буває так складно вибрати правильний одарунок. І навіть коли нам здається, що «презент» носить формальний характер, наприклад, коли мова йде про корпоративні подарунки, ми маємо справу з прагненням проявити увагу, показати свою участь в житті іншого.

Подарунок – це не просто річ. Це осередок думок про людину, вираз нашого до неї ставлення. Дарування подарунків – сама особлива мова спілкування, де той, хто дарує, за допомогою фізичного об’єкта передає меседж про своє ставлення, настрої, подальші плани. І це не повний перелік того, що ми можемо висловити. Подібним чином, той, хто приймає подарунок, відкриваючи згорток, «зчитує» зашифроване в подарункові послання.

Ви можете вибрати подарунок, перейшовши за посиланням https://superpupers.com/328-kategorii/613-originalnye-aksessuary/v-dorogu/524-podushki-zveryushki/, перед цим поставивши собі запитання: «Що я хочу сказати цій людині?». Це самий психологічно вірний алгоритм вибору подарунка. Далі, слід подумати: «Яким чином або за допомогою чого я можу передати це повідомлення»? Це й буде відповіддю на тривіальне «що купити»? І останнє: «Як він (вона) поставиться до такого подарунка?». Тут важливо передбачати потенційну реакцію обдаровуваного. Наприклад, занадто дороговартісний подарунок, навіть якщо в нього вкладається потужне повідомлення, може поставити в незручну ситуацію і викликати почуття обов’язку.

  • Є подарунки-компліменти. Як правило – символічні і невеликі приємності у вигляді авторських солодощів або просто приємних дрібниць.
  • Є хвалебні подарунки. Коли подарунок, всім своїм виглядом і вартістю промовляє: «Ти мене гідний (на)».
  • Є подарунки з нагоди, як знак прихильності. У цю категорію потрапляє більшість подарунків, які обираються нами для рідних і друзів. Широкий вибір таких подарунків представлений в SuperPupers.
  • Є подарунки з перспективою. Коли подарунок дарується з розрахунком на взаємну послугу, прихильність. Такі подарунки, як правило, дарують вищим за статусом людям, або тим, від кого ми можемо залежати.

подарок

Слід пам’ятати, що яким би не був ваш подарунок – це своєрідний засіб комунікації, який, часом замість тисячі слів, розповість про ваше ставлення. Всі пам’ятають горезвісний жарт про шкарпетки на 14 лютого і каструлі на 8 березня? Про що говорять ці подарунки? Жарт носить аж ніяк не веселе забарвлення. Коли акт дарування перетворюється на рутину, а самі подарунки поступово переходять в ранг чергових, це говорить про відсутність почуттів як таких. Згадайте, що вам приємніше отримувати: черговий крем для рук (навіть найдорожчий) або чергову фігурку, наприклад, єнота, яка займе своє законне місце у вашій колекції, серед інших фігурок, так пристрасно вами обожнюваних. Відповідь очевидна. У другому випадку, ми маємо справу з персоналізованих подарунком – нехай не всім зрозумілим, але адресованим лишень вам, з урахуванням ваших інтересів і захоплень.

Проблема в тому, що частіше ми користуємося зворотним алгоритмом у виборі подарунка. Спочатку ми обираємо об’єкт, керуючись його привабливістю особисто для нас, вартістю і т.д., а вже потім думаємо, що цей подарунок може означати і яке повідомлення він передає. Тут слід розуміти, що подарунок може транслювати як почуття любові, відданості, поваги, так і повної байдужості.

Те, що повідомляють подарунки, рідко прив’язане до їх цінника або їх престижу. Деякі з подарунків, які ми цінуємо найбільше, були практично безкоштовними для дарувальника. Так, матері зберігають малюнок вже давно дорослої дитини, на якому кострубатими літерами написано «Мама, я тебе люблю …» Так, дівчина, не може викинути надщербленну чашку тільки тому, що її колись подарував коханий. На практиці, саме такі подарунки є найціннішими. Тому що, дорогі серцю.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Поклейка антигравійної плівки на автомобіль – секрети популярності

Антигравійне плівка - затребувана інвестиція в безпеку, додатковий захист свого автомобіля від впливу піску, пилу, бруду, каменів, калюж і реагентів. Класичний набір...

Одностороння, двостороння і GSM-сигналізація – відмінності і специфіка обладнання

При покупці автомобіля, в першу чергу, необхідно продумати питання безпеки транспортного засобу, захисту від потенційного викрадення. Серед ефективних і універсальних рішень для...

Корпоратив онлайн: як киянам підтримувати корпоративну культуру в карантин

Пандемія та карантин, що триває вже більше року, вніс свої корективи в життя та роботу українців. Ні для кого не секрет, що...

“Льоня Космос”: чому так називають екс-мера та чим він запам’ятався киянам

Екс-мер Леонід Михайлович Черновецький - один із найепатажніших політичних постатей, який запам’ятався киянам дивакуватим, трохи космічним, з неординарними поглядами, пише kyivyes.com.ua.

Популярні натяжні стелі: від чого залежить вартість

Через привабливий зовнішній вигляд, різноманітність вибору, швидкість робіт, все частіше користувачі вибирають натяжні стелі. Кияни можуть на https://artpotolok.kiev.ua/raschet-stoimosti/ дізнатися, скільки буде коштувати...