Субота, 27 Листопада, 2021

Хто і як заробить на виборах – 2019

Не секрет, що вибори в Україні, це не тільки привід для активних обговорень, а й можливість заробити грошенят, користуючись передвиборчою ейфорією.

Хто, як і скільки може заробити на передвиборчій кампанії – 2019, дізнавалась редакція kyivyes.com.ua

Як стало відомо, «виборчі» вакансії знайти доволі не складно. Інформація про них поширюється здебільшого методом «сарафанного радіо», а також мережею Інтернет, через сторінки політичних сил або їх окремих представників у соціальних мережах.

Подібні запити знаходимо і на дошках оголошень. Зокрема, на одному з найбільш популярних інтернет-майданчиків –  OLX – можемо бачити пропозиції підробітку на виборах у м. Дніпро. В оголошенні не вказуються а ні конкретні обов’язки, а ні кваліфікаційні вимоги до потенційного кандидата. А от копієчку пропонують доволі солідну – від 6 до 10 тис. грн.

Роботу агітаторів на даному ресурсі по всій Україні оцінюють від 2 до 5 тис грн. Проте тут вже є конкретна вимога: агітатор має бути прихильником кандидата за якого буде агітувати; знати його біографію; бути здатним підтримати розмову у разі необхідності.

Більш широкий діапазон можливостей для «передвиборчого працевлаштування» у столиці України Києві. Окрім традиційних агітаторів,  організаторів мітингів на підтримку тієї чи іншої політичної фігури,  тут шукають інтерв’юерів для проведення різного роду опитувань. Щоправда опитування здебільшого «адресні». Так, передвиборча команда діючого президента П. Порошенка ставить завданням опитати жителів конкретних будинків. За 50 заповнених анкет обіцяють 5 тис. гривень. А от бути «обличчям» агітаційного намету в столиці коштує в середньому 500 грн. в день. Щоправда працювати треба 2 або 3 дні на тиждень. Альтернативний варіант – агітування по домівках: треба обійти вказані квартири, де залишити передвиборні матеріали і, по можливості, провести бесіду. Ціна питання – від 500 грн. в день, в залежності від «обсягів виробітку».

Об’єми виплат можуть суттєво варіювати в залежності від того, яка політична сила виступає «роботодавцем». Як стало відомо kyivyes.com.ua, найпотужніше фінансування перевиборної кампанії на сьогодні у діючого президента України Петра Порошенка.

Як зазначають експерти, на передвиборчу роботу охоче наймають пенсіонерів, тимчасово безробітних та студентів. Рівень життя вказаних груп людей доволі невисокий, відтак, вони погоджуються  і на зовсім символічні заробітки.

За припущенням політолога Андрія Золотарьова, провідними каналами комунікації і впливу цьогоріч будуть соціальні мережі на телебачення. А от на «польовій роботі» політики будуть економити. Зазначається, що об’єми фінансування передвиборної кампанії скоротилися в середньому на 30-40%, порівняно в попередніми виборами.