П’ятниця, 5 Березня, 2021

Якісні запчастини для Чері (Chery)

Як Віталій Кличко став мером Києва: історичні свідчення

Ще в далекому 2008 році кияни самостійно обрали мера міста, проте Партія Регіонів Віктора Януковича мала інші плани, розповідає “Kyivyes.com.ua”. Кияни фактично не підтримували діяльність...

Що зробив Віталій Кличко для Києва за 5 років?

У червні 2014 Віталій Кличко здобув перемогу на виборах за крісло Київського міського голови. Трьома тижнями пізніше зайняв ще й пост Голови Київського міської...

Які функції виконує Офіс Президента України?

Що таке Офіс Президента, яка його структура та основні функції і завдання? Далі розповідає “Kyivyes.com.ua”. У 2019 році було прийнято нове положення про діяльність Офісу...

Віталій Кличко: від боксера до мера Києва

Народився Віталій Володимирович Кличко в Біловодську в 1971 році. Життя у нього дуже насичене. Адже Віталій зміг стати не тільки відомим на...

Світова економіка вже давно вступила в золотий вік послуг. І для того, щоб вижити і процвітати, кожна компанія повинна трансформуватися в бізнес послугу. Більшість компаній або не знають, як, або не хочуть ефективно надавати післяпродажне обслуговування. На жаль, керівництво багатьох підприємств у всьому світі розглядає післяпродажне обслуговування як просту запізнілу думку. А це – необережність, якщо не сказати більше. Ринок запчастин для Чері, його насиченість і оперативність свідчать про далекоглядність менеджменту компанії. Будувати бізнес з урахуванням світового досвіду з початку 1990-х років компанії в Північній Америці, Західній Європі та Японії стали в маркетинговій політиці переміщати акцент з просування продуктів, які вже почали популярними і затребуваними, на вигоду, яку клієнти отримують від використання цих продуктів. Вони змінили курс, тому що попит сповільнився, а конкуренція посилилася. Коли компанії почали пропонувати рішення замість продуктів, стало очевидно, що продаж запчастин і післяпродажне обслуговування – проведення ремонту, проведення перевірок та технічного обслуговування, технічна підтримка, консультації та навчання – можуть бути рясним джерелом доходів і прибутку. В цей же час почався бурхливий розвиток корпорації Chery. Президент компанії на самому початку шляху орієнтував службу продажів на те, щоб поставки запчастин і деталей на автомобілі Чері починалися одночасно з постачанням автомобілів (дивитися сайт). Чому це так важливо? У таких галузях, як автомобілебудування і продаж автомобілів, компанії за ці роки продали стільки одиниць продукції, що їхні ринки післяпродажного обслуговування стали в чотири-п’ять разів більше, ніж ринки продажів автомобілів. Хоча достовірних оцінок трохи, дослідницька фірма Aberdeen Group вважає, що продаж запчастин і післяпродажне обслуговування, скажімо, в США становить 8% річного валового внутрішнього продукту. Ще в жовтні 2004 року з’явилася інформація про те, що автовиробники отримують від 29% до 50% своїх доходів за рахунок обслуговування продукції.

Якісні запчастини і деталі на Чері Покупці автомобілів не очікують, що куплені ними автомобілі будуть ідеальними у всьому, але вони очікують, що виробники створять всі умови для того, щоб швидко виправити ситуацію, коли що-небудь зламається. Вони розраховують на те, що запасні частини здебільшого не будуть дефіцитом і після припинення виробництва автомобілів купленої ними марки. Політика компанії Chery повністю відповідає очікуванням покупців своєї продукції. На сайті autoasia.ua ви знайдете підтвердження цього. Номенклатура пропонованих тут товарів повністю побудована на детальному вивченні та запитів ринку, тісній взаємодії з виробниками, прогнозуванні ситуації, постійній наявності на складі необхідного запасу найбільш затребуваних запчастин і деталей, а також на оперативній доставці продукції, що продається безпосередньо споживачам. Якщо вартість оригінальних деталей перевищує фінансові можливості автовласників, їм буде запропоновано ліцензійний виріб високої якості. Використання фірмового каталогу запчастин і деталей гарантує їх правильний підбір, виключає можливість помилки і пов’язаних з цим проблем.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Поради фахівця: де встановити бойлер

Купили водонагрівач, важливо його правити розмістити, щоб отримати оптимальну віддачу. Помилки при виборі місця монтажу позначаться несприятливо: більше витрат зажадають встановлення та...

Як спростити процедуру ліквідації підприємства за допомогою програми Медок

Ліквідація підприємства - справа клопітка, вимагає багато фізичних і тимчасових ресурсів. У програмі Медок реалізована можливість відправки ліквідаційного звіту для ФОП і...

Як оптимізувати роботу складу?

Сучасна електронна комерція викликає завищені очікування у клієнтів. Для багатьох доставка протягом двох днів вважається занадто повільною. Для інших - замовлення, який...

ТОП 7 моделей літніх шин, затребуваних серед автовласників в Україні

Літні шини обов'язково повинні бути у кожного власника автомобіля. Вони зможуть забезпечити хороше зчеплення з поверхнями в теплі пори року (підходять для...

Традиційні лінзи: особливості та переваги

Традиційні лінзи являють собою окрему групу засобів контактної корекції, головна відмінність якої - експлуатаційний термін. Така продукція використовується при короткозорості і далекозорості....