Понеділок, 20 Вересня, 2021

За неякісні житлово-комунальні послуги киянам відшкодували 30 млн гривень

Мешканці столиці незадоволенні якістю житлово-комунальних послуг. І, саме тому, поскаржились в відповідні органи. Згідно з цим, була проведена низка перевірок комунальників. Як результат, інспекція усунула недоліки та зробила перерахунок, сума якого склала майже 30 млн грн. Сума вийшла дійсно значна. Далі на kyivyes.

Даною інформацією поділився заступник голови Київської Міської Ради Петро Пантелеєв. Він також зазначив, що за цей рік загалом було проведено більше двох тисяч обстежень і перевірок житлових будинків. Інспекція звертала увагу  на якість наданих послуг киянам. Перевірки були як планові, так і за зверненням місцевих жителів, як так чи інакше скаржились на комунальників. 

Перевіряли наскільки якісно утримують житлові будинки та прибудинкові території,  як вчасно включили централізоване опалення та гаряче водопостачання. Адже температура повітря на вулиці вже давно знизилась та в квартирах дуже прохолодно. Також особливу увагу інспекція звернула наскільки місто підготовлене до осінньо-зимового періоду та стан дитячих майданчиків, що розташовані в дворах житлових будинків. Деякі з ним відремонтували та полагодили, щоб діти могли гратись без шкоди для здоров’я.

Згідно проведених перевірок, були виправленні ряд недоліків та проведено перерахунок споживачам. 

На сьогоднішній день найактуальнішим питанням є те, наскільки тепло в квартирах, чи належна там температура для зимового періоду. Якщо ж є порушення, то варто звертатись на Центральну диспетчерську службу з питань Житлово комунальних послуг – 1557, а також на сторінку Facebook. 

А тим часом, нарахування за комунальні послуги по столиці та по всій країні зросли більш ніж на половину. Якщо порахувати в середньому співвідношенні, то на сім’ю ціни виросли на 186,40 грн і стали близько 741,90 грн.