Неділя, 17 Січня, 2021

Київський метрополітен поповнює рекламою бюджет столиці

Як Віталій Кличко став мером Києва: історичні свідчення

Ще в далекому 2008 році кияни самостійно обрали мера міста, проте Партія Регіонів Віктора Януковича мала інші плани, розповідає “Kyivyes.com.ua”. Кияни фактично не підтримували діяльність...

Що зробив Віталій Кличко для Києва за 5 років?

У червні 2014 Віталій Кличко здобув перемогу на виборах за крісло Київського міського голови. Трьома тижнями пізніше зайняв ще й пост Голови Київського міської...

Які функції виконує Офіс Президента України?

Що таке Офіс Президента, яка його структура та основні функції і завдання? Далі розповідає “Kyivyes.com.ua”. У 2019 році було прийнято нове положення про діяльність Офісу...

Віталій Кличко: від боксера до мера Києва

Народився Віталій Володимирович Кличко в Біловодську в 1971 році. Життя у нього дуже насичене. Адже Віталій зміг стати не тільки відомим на...

Фраза «Реклама – двигун прогресу» відома багатьом. Однак, її останнім часом стає все більше, нарікають мешканці Києва. Від реклами буває користь, вважає Kiyvyes.com.ua.

Як повідомили в Управлінні з питань реклами Київської міської державної адміністрації, за рахунок реклами в метрополітені в 2018 році Київ збільшив доходи міського бюджету майже на тридцять мільйонів гривень. У попередні роки столичне метро за рекламні оголошення отримувало значно менші доходи.

  • Так, в 2015-му році Київ 2,2 млн. грн.;
  • у 2016-му – вже 19,2 млн. грн.;
  • у 2017-му – 26,6 млн. грн.

Всім відомо, що розміщення неможливо без документального оформлення договору. Однак, багато необізнані стверджують, що за рахунок реклами в метрополітені, на кожному кроці переслідує пасажирів, заробляють «не кволі» суми сумнівні посередники.

КМДА, як бачимо, стверджує зворотне: бюджет міста поповнюється і завдяки розміщенню реклами в вагонах і на станціях метро. І суми ці незначні. Комунальне підприємство «Київреклама» на наступний рік уклало договори з двадцять чотирма рекламними агентствами.

Зараз в Управлінні з питань реклами КМДА розробляють нові вимоги щодо розміщення рекламних матеріалів на комунальному транспорті. Ці вимоги передбачають впорядкування і скорочення рекламних матеріалів.

Щоб «двигун прогресу» приносив користь, говорив про кращі товари та послуги київських підприємств і бізнес-структур, а не роздратування оточуючих.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Традиційні лінзи: особливості та переваги

Традиційні лінзи являють собою окрему групу засобів контактної корекції, головна відмінність якої - експлуатаційний термін. Така продукція використовується при короткозорості і далекозорості....

Як повинні сидіти чоловічі брюки?

У базовий комплект одягу завжди входять брюки. А особливо, якщо це стосується чоловіків. Чоловічі брюки вибрати правильно досить складно, якщо не знати...

Чому потрібен професійний монтаж кондиціонера?

Багато людей, придбавши кондиціонер, відмовляються від професійного монтажу, аргументуючи це тим, що вартість установки кондиціонера занадто висока. При цьому забувають про те,...

За неякісні житлово-комунальні послуги киянам відшкодували 30 млн гривень

Мешканці столиці незадоволенні якістю житлово-комунальних послуг. І, саме тому, поскаржились в відповідні органи. Згідно з цим, була проведена низка перевірок комунальників. Як...

Скільки сімей отримали вже житло після вибуху в Києві на Позняках

Страшний вибух житлового будинку на Позняках, який відбувся цьогоріч, змусив опинитись без житла цілий ряд сімей. Влада ж пообіцяла в максимальні терміни...