Середа, 7 Квітня, 2021

Київський метрополітен поповнює рекламою бюджет столиці

Як Віталій Кличко став мером Києва: історичні свідчення

Ще в далекому 2008 році кияни самостійно обрали мера міста, проте Партія Регіонів Віктора Януковича мала інші плани, розповідає “Kyivyes.com.ua”. Кияни фактично не підтримували діяльність...

Які функції виконує Офіс Президента України?

Що таке Офіс Президента, яка його структура та основні функції і завдання? Далі розповідає “Kyivyes.com.ua”. У 2019 році було прийнято нове положення про діяльність Офісу...

Що зробив Віталій Кличко для Києва за 5 років?

У червні 2014 Віталій Кличко здобув перемогу на виборах за крісло Київського міського голови. Трьома тижнями пізніше зайняв ще й пост Голови Київського міської...

Віталій Кличко: від боксера до мера Києва

Народився Віталій Володимирович Кличко в Біловодську в 1971 році. Життя у нього дуже насичене. Адже Віталій зміг стати не тільки відомим на...

Фраза «Реклама – двигун прогресу» відома багатьом. Однак, її останнім часом стає все більше, нарікають мешканці Києва. Від реклами буває користь, вважає Kiyvyes.com.ua.

Як повідомили в Управлінні з питань реклами Київської міської державної адміністрації, за рахунок реклами в метрополітені в 2018 році Київ збільшив доходи міського бюджету майже на тридцять мільйонів гривень. У попередні роки столичне метро за рекламні оголошення отримувало значно менші доходи.

  • Так, в 2015-му році Київ 2,2 млн. грн.;
  • у 2016-му – вже 19,2 млн. грн.;
  • у 2017-му – 26,6 млн. грн.

Всім відомо, що розміщення неможливо без документального оформлення договору. Однак, багато необізнані стверджують, що за рахунок реклами в метрополітені, на кожному кроці переслідує пасажирів, заробляють «не кволі» суми сумнівні посередники.

КМДА, як бачимо, стверджує зворотне: бюджет міста поповнюється і завдяки розміщенню реклами в вагонах і на станціях метро. І суми ці незначні. Комунальне підприємство «Київреклама» на наступний рік уклало договори з двадцять чотирма рекламними агентствами.

Зараз в Управлінні з питань реклами КМДА розробляють нові вимоги щодо розміщення рекламних матеріалів на комунальному транспорті. Ці вимоги передбачають впорядкування і скорочення рекламних матеріалів.

Щоб «двигун прогресу» приносив користь, говорив про кращі товари та послуги київських підприємств і бізнес-структур, а не роздратування оточуючих.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Корпоратив онлайн: як киянам підтримувати корпоративну культуру в карантин

Пандемія та карантин, що триває вже більше року, вніс свої корективи в життя та роботу українців. Ні для кого не секрет, що...

“Льоня Космос”: чому так називають екс-мера та чим він запам’ятався киянам

Екс-мер Леонід Михайлович Черновецький - один із найепатажніших політичних постатей, який запам’ятався киянам дивакуватим, трохи космічним, з неординарними поглядами, пише kyivyes.com.ua.

Популярні натяжні стелі: від чого залежить вартість

Через привабливий зовнішній вигляд, різноманітність вибору, швидкість робіт, все частіше користувачі вибирають натяжні стелі. Кияни можуть на https://artpotolok.kiev.ua/raschet-stoimosti/ дізнатися, скільки буде коштувати...

Головного інспектора Київської податкової затримали за хабарництво

Київська міська прокуратура затримала головного державного ревізора-інспектора ГУ ДПС в Київській області. Йому пред'явлено  факт вимагання великої суми грошей, пише kyivyes.com.ua.

Чи будуть штрафувати киян за відсутність у дітей щеплень? Відповідь омбудсмена

В теорії штрафи для батьків, що не вакцинують своїх дітей, можуть запровадити. Проте це малоймовірно. Така думка омбудсмена Сергія...