Вівторок, 27 Липня, 2021

Київський метрополітен поповнює рекламою бюджет столиці

Як Віталій Кличко став мером Києва: історичні свідчення

Ще в далекому 2008 році кияни самостійно обрали мера міста, проте Партія Регіонів Віктора Януковича мала інші плани, розповідає “Kyivyes.com.ua”. Кияни фактично не підтримували діяльність...

Які функції виконує Офіс Президента України?

Що таке Офіс Президента, яка його структура та основні функції і завдання? Далі розповідає “Kyivyes.com.ua”. У 2019 році було прийнято нове положення про діяльність Офісу...

Що зробив Віталій Кличко для Києва за 5 років?

У червні 2014 Віталій Кличко здобув перемогу на виборах за крісло Київського міського голови. Трьома тижнями пізніше зайняв ще й пост Голови Київського міської...

Віталій Кличко: від боксера до мера Києва

Народився Віталій Володимирович Кличко в Біловодську в 1971 році. Життя у нього дуже насичене. Адже Віталій зміг стати не тільки відомим на...

Фраза «Реклама – двигун прогресу» відома багатьом. Однак, її останнім часом стає все більше, нарікають мешканці Києва. Від реклами буває користь, вважає Kiyvyes.com.ua.

Як повідомили в Управлінні з питань реклами Київської міської державної адміністрації, за рахунок реклами в метрополітені в 2018 році Київ збільшив доходи міського бюджету майже на тридцять мільйонів гривень. У попередні роки столичне метро за рекламні оголошення отримувало значно менші доходи.

  • Так, в 2015-му році Київ 2,2 млн. грн.;
  • у 2016-му – вже 19,2 млн. грн.;
  • у 2017-му – 26,6 млн. грн.

Всім відомо, що розміщення неможливо без документального оформлення договору. Однак, багато необізнані стверджують, що за рахунок реклами в метрополітені, на кожному кроці переслідує пасажирів, заробляють «не кволі» суми сумнівні посередники.

КМДА, як бачимо, стверджує зворотне: бюджет міста поповнюється і завдяки розміщенню реклами в вагонах і на станціях метро. І суми ці незначні. Комунальне підприємство «Київреклама» на наступний рік уклало договори з двадцять чотирма рекламними агентствами.

Зараз в Управлінні з питань реклами КМДА розробляють нові вимоги щодо розміщення рекламних матеріалів на комунальному транспорті. Ці вимоги передбачають впорядкування і скорочення рекламних матеріалів.

Щоб «двигун прогресу» приносив користь, говорив про кращі товари та послуги київських підприємств і бізнес-структур, а не роздратування оточуючих.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Поради киянкам: як позбутися від зморшок в домашніх умовах

Стан шкіри обличчя, її природний колір і пружність — "головна біль" для більшості жінок починаючи з 30 років. А якщо мова йде...

Як ботокс рятує киянок від зморшок і чому його не потрібно боятися

Поняття "ботокс" знайоме багатьом, але частіше в негативному сенсі та з чуток, оскільки, якщо попросити розповісти, що ж такого в цьому препараті...

Подарунок подрузі: що подарувати, якщо ви давно не бачилися?

Чим старше ми стаємо, тим на жаль, менше часу у нас залишається на зустрічі з друзями, адже основну увага бере на себе...

Які подарунки можна подарувати при будь-яких обставинах?

Завжди шукати оригінальні та незвичні презенти – дуже не просто справа. Особливо це стосується тих випадків, коли часу обмаль, та ви не...

Смартквартири — новий напрямок на ринку нерухомості

Останнім часом серед жителів столиці все більшої популярності набирають смартквартири. Про це говорить як підвищений попит на ринку нерухомості, так і безліч...