Понеділок, 18 Жовтня, 2021

Київський метрополітен поповнює рекламою бюджет столиці

Фраза «Реклама – двигун прогресу» відома багатьом. Однак, її останнім часом стає все більше, нарікають мешканці Києва. Від реклами буває користь, вважає Kiyvyes.com.ua.

Як повідомили в Управлінні з питань реклами Київської міської державної адміністрації, за рахунок реклами в метрополітені в 2018 році Київ збільшив доходи міського бюджету майже на тридцять мільйонів гривень. У попередні роки столичне метро за рекламні оголошення отримувало значно менші доходи.

  • Так, в 2015-му році Київ 2,2 млн. грн.;
  • у 2016-му – вже 19,2 млн. грн.;
  • у 2017-му – 26,6 млн. грн.

Всім відомо, що розміщення неможливо без документального оформлення договору. Однак, багато необізнані стверджують, що за рахунок реклами в метрополітені, на кожному кроці переслідує пасажирів, заробляють «не кволі» суми сумнівні посередники.

КМДА, як бачимо, стверджує зворотне: бюджет міста поповнюється і завдяки розміщенню реклами в вагонах і на станціях метро. І суми ці незначні. Комунальне підприємство «Київреклама» на наступний рік уклало договори з двадцять чотирма рекламними агентствами.

Зараз в Управлінні з питань реклами КМДА розробляють нові вимоги щодо розміщення рекламних матеріалів на комунальному транспорті. Ці вимоги передбачають впорядкування і скорочення рекламних матеріалів.

Щоб «двигун прогресу» приносив користь, говорив про кращі товари та послуги київських підприємств і бізнес-структур, а не роздратування оточуючих.