Субота, 27 Листопада, 2021

Чи можна оформити паспорт під час карантину у Києві? Де?

В умовах карантину змінилися графіки роботи різноманітних служб та сервісів. І Міграційна служба – не виняток. Далі на kyivyes.

Що слід знати киянам та чи зможуть вони оформити документи в разі необхідності?

Послаблення вимог

Насамперед, слід зазначити, що українці та іноземці, що перебувають в Україна під час карантину можуть утримати від оформлення паспортів та посвідок на проживання.

А якщо – навпаки – оформити документи потрібно? Чи можливо це зробити і скільки часу для цього знадобиться?

Робота міграційної служби

В умовах проведення карантинних заходів міграційна служба продовжує працювати. Її обов’язок – забезпечення надання населенню адмінпослуг в екстрених випадках.

До них належать: коли терміново потрібен паспорт чи посвідка на проживання для отримання публічних, адміністративних чи фінансових послуг. А також коли потрібен закордонний паспорт для термінового виїзду для кордон (наприклад, з метою лікування і т.д.).

Де оформити документи?

У столиці та області працює 2 територіальних підрозділи: на правому березі – Печерський, на лівому березі – Дніпровський.

А також за окремими графіками працюють міські та районні відділи у Київській області. Ознайомитися з графіком їх роботи можна тут.

Для надання послуг іноземців також працюють 2 відділи – по вулиці Богдана Хмельницького, 10 та вулиці Березняківській,  4а.

Які послуги надають?

Починаючи з 20 березня 2020 року і до кінця карантину можна отримати такі послуги:

  • оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки замість втраченого або викраденого (в тому числі замість втраченого або викраденого паспорта-книжечки);
  • оформлення ID-карти в разі нагальної необхідності для отримання публічних, адміністративних і фінансових послуг;
  • вклеювання фотографій в паспорт громадянина України у формі книжечки по досягненню особою відповідного віку;
  • оформлення паспортів громадянина України для виїзду за кордон у зв’язку з необхідністю термінового виїзду за кордон, пов’язаної з нагальною потребою в лікуванні від’їжджаючого, від’їздом особи, яка супроводжує тяжкохворого, чи смертю родича, який проживав за кордоном;
  • оформлення посвідки на тимчасове та постійне проживання для іноземців та осіб без громадянства у разі нагальної необхідності для отримання публічних, адміністративних і фінансових послуг.

Зауважте!

Отримання виготовлених документів, сформованих довідок і виписок відбувається в звичайному порядку відповідно до режиму роботи територіальних підрозділів ЦМУ ДМС в Києві та Київській області.

Тому звертатися в підрозділи Міграційної служби в період протиепідемічних заходів з інших питань не варто.

Як щодо консультацій?

Всі відповіді на запитання можна отримати дистанційно: звернутися у службу можна по електронній пошті, через офіційну сторінку в соціальній мережі Facebook або в телефонному режимі.

На час карантину також посилили «гарячу лінію», щоб оперативно консультувати населення з міграційних питань.