П’ятниця, 29 Березня, 2024

Щоб не стояти в чергах: у Київводоканалі розповіли, коли у них найменше відвідувачів

Знову треба йти у «Водоканал», а сама думка про це викликає супротив? Там же такі черги, це ж весь день шкереберть. Думаємо, усім нам відомі ці почуття. Проте зітхаємо, збираємося, питаємо «хто крайній» і ледь стримуючи обурення, зі злістю дивимося на тих, хто хоче проскочити («мені ж лише запитати»). Далі на kyivyes.

Проте вихід є…Ну, можливо, не вихід, адже зовсім без черг, мабуть, не буває. Особливо, якщо це Київ. Проте у «Київводоканалі» поділилися певними порадами, як зекономити свій час та нерви.

Обирайте правильний день

Виявляється, найбільше відвідувачів у центрах обслуговування споживачів з 15 до 25 число. Візьміть це до уваги і намагайтеся звернутися зі своєю проблемою чи запитанням або до 14 числа, або вже з 26 і до останнього дня місяця.

Обирайте правильний час

Споживачі, згідно зі спостереженнями працівників центрів обслуговування, чомусь полюбляють відвідувати їх з 11:00 до 15:00. Такі от години пік. Тому приходьте до ЦОСів або вранці, або вже під кінець робочих змін.

Обирайте правильне місце

А ви знали, що для вирішення деяких ваших питань зовсім необов’язково йти до центру обслуговування споживачів особисто? Так-так, інколи достатньо отримати індивідуальну консультацію по телефону. Вам можуть допомогти у кол-центрі, тому швидше записуйте номер: 202-02-02.

Користуйтеся інтернетом

Якщо лінії кол-центру перезавантажені, на допомогу прийде чат-бот на сайті «Київводоканалу». Щоб на нього «вийти», заходьте у розділ «для дому», далі оберіть вкладку «особистий кабінет» і у правому нижньому кутку ви побачите вікно чату.

Записуйтеся в електронну чергу

Цей спосіб також допомагає суттєво зменшити час очікування. Для того, щоб записатися до електронної черги, зверніться до адміністратора будь-якого центру обслуговування споживачів. Для початку поясність, з яким питанням ви прийшли, далі отримайте талон з реєстраційним номером та чекайте, коли вас зможе прийняти відповідний фахівець.

Якщо ви – юридична особа

У «Київводоканалі» також повідомили, що для юридичний осіб на сайті працює електронний кабінет. Варто скористатися цією опцією, яка є зручною та безкоштовною, крім того, допомагає економити час.

На даний час електронним кабінетом користується уже понад 5 тисяч користувачів.

Які переваги дає електронний кабінет?

Вам більше не потрібно буде витрачати час на відвідування центрів обслуговування та стояти в чергах.

Ви матимете можливість дистанційно переглядати інформацію щодо нарахувань, а також вносити показники лічильників.

Користувачі електронного кабінету можуть швидко отримати розрахункові документи за будь-який період часу.

Вбудована опція «особистий онлайн-помічник» завжди допоможе провести будь-яку операцію.

Проте якщо без «паперової тяганини» не обійтися, усі користувачі можуть звернутися до ЦОСу за однією із адрес:

  • вулиця Лейпцизька, 1А;
  • вулиця Електротехнічна, 16.

Скористайтеся корисними порадами і цінуйте свій час. Адже його завжди можна використати на щось значно приємніше, аніж простоювання у чергах.

.,.,.,.