Неділя, 17 Січня, 2021

КМДА працює над розвитком столичної агломерації

Як Віталій Кличко став мером Києва: історичні свідчення

Ще в далекому 2008 році кияни самостійно обрали мера міста, проте Партія Регіонів Віктора Януковича мала інші плани, розповідає “Kyivyes.com.ua”. Кияни фактично не підтримували діяльність...

Що зробив Віталій Кличко для Києва за 5 років?

У червні 2014 Віталій Кличко здобув перемогу на виборах за крісло Київського міського голови. Трьома тижнями пізніше зайняв ще й пост Голови Київського міської...

Які функції виконує Офіс Президента України?

Що таке Офіс Президента, яка його структура та основні функції і завдання? Далі розповідає “Kyivyes.com.ua”. У 2019 році було прийнято нове положення про діяльність Офісу...

Віталій Кличко: від боксера до мера Києва

Народився Віталій Володимирович Кличко в Біловодську в 1971 році. Життя у нього дуже насичене. Адже Віталій зміг стати не тільки відомим на...

До війни найбільші українські агломерації були у Донецькій області. Це було зумовлено щільністю населення та концентрацією підприємств. У столиці ідею створення агломерації у КМДА переглянули з точки зору розвитку міста та вирішили запровадити ряд кроків для її створення. Навіщо столиці єднатися з навколишніми містами – читайте на  kyivyes.com.ua

Від Лісової до Броварів 20 хвилин маршруткою. З іншого кінця міста, Академмістечка – так само добиратися до Ірпеня. Власне, навколишні населені пункти стали вже майже частиною міста. Навіть у народі анекдот ходить про те, що скоро Святошин буде вважатися одним із центральних районів. 

За словами заступника голови КМДА, Миколи Поворозника, на створення агломерації є всі економічні та соціальні причини. 

Проте, зараз міський уряд зіштовхнувся з рядом  викликів, які потребують комплексного включення у розв’язанні питань. 

В першу чергу, це транспортне сполучення між містом і передмістям.

Сьогодні це одне з головних питань, яке щоранку і щовечора постає перед живими в передмісті працівниками столичних підприємств і організацій. Якщо містечка біля столиці з’єднати сполученням громадського транспорту з великою кількістю місць – це розвантажить автомобільний потік  у Києві та поліпшить стан екології.

На даний момент за місто можна виїхати маршруткою. Рівень якості такої поїздки під питанням, адже транспорт зазвичай не ремонтується вчасно, а пасажири, як правило, навіть не мають страхування життя.

Не менш важливе питання – медичного забезпечення, зокрема, надання швидкої та невідкладної медичної допомоги. Поки столиці не має юридичних підстав для її надання за межами міста. Від цього, на жаль, страждають люди. Така ж ситуація з садками, школами та іншими соціальними об’єктами.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Традиційні лінзи: особливості та переваги

Традиційні лінзи являють собою окрему групу засобів контактної корекції, головна відмінність якої - експлуатаційний термін. Така продукція використовується при короткозорості і далекозорості....

Як повинні сидіти чоловічі брюки?

У базовий комплект одягу завжди входять брюки. А особливо, якщо це стосується чоловіків. Чоловічі брюки вибрати правильно досить складно, якщо не знати...

Чому потрібен професійний монтаж кондиціонера?

Багато людей, придбавши кондиціонер, відмовляються від професійного монтажу, аргументуючи це тим, що вартість установки кондиціонера занадто висока. При цьому забувають про те,...

За неякісні житлово-комунальні послуги киянам відшкодували 30 млн гривень

Мешканці столиці незадоволенні якістю житлово-комунальних послуг. І, саме тому, поскаржились в відповідні органи. Згідно з цим, була проведена низка перевірок комунальників. Як...

Скільки сімей отримали вже житло після вибуху в Києві на Позняках

Страшний вибух житлового будинку на Позняках, який відбувся цьогоріч, змусив опинитись без житла цілий ряд сімей. Влада ж пообіцяла в максимальні терміни...