Субота, 17 Квітня, 2021

КМДА працює над розвитком столичної агломерації

Як Віталій Кличко став мером Києва: історичні свідчення

Ще в далекому 2008 році кияни самостійно обрали мера міста, проте Партія Регіонів Віктора Януковича мала інші плани, розповідає “Kyivyes.com.ua”. Кияни фактично не підтримували діяльність...

Які функції виконує Офіс Президента України?

Що таке Офіс Президента, яка його структура та основні функції і завдання? Далі розповідає “Kyivyes.com.ua”. У 2019 році було прийнято нове положення про діяльність Офісу...

Що зробив Віталій Кличко для Києва за 5 років?

У червні 2014 Віталій Кличко здобув перемогу на виборах за крісло Київського міського голови. Трьома тижнями пізніше зайняв ще й пост Голови Київського міської...

Віталій Кличко: від боксера до мера Києва

Народився Віталій Володимирович Кличко в Біловодську в 1971 році. Життя у нього дуже насичене. Адже Віталій зміг стати не тільки відомим на...

До війни найбільші українські агломерації були у Донецькій області. Це було зумовлено щільністю населення та концентрацією підприємств. У столиці ідею створення агломерації у КМДА переглянули з точки зору розвитку міста та вирішили запровадити ряд кроків для її створення. Навіщо столиці єднатися з навколишніми містами – читайте на  kyivyes.com.ua

Від Лісової до Броварів 20 хвилин маршруткою. З іншого кінця міста, Академмістечка – так само добиратися до Ірпеня. Власне, навколишні населені пункти стали вже майже частиною міста. Навіть у народі анекдот ходить про те, що скоро Святошин буде вважатися одним із центральних районів. 

За словами заступника голови КМДА, Миколи Поворозника, на створення агломерації є всі економічні та соціальні причини. 

Проте, зараз міський уряд зіштовхнувся з рядом  викликів, які потребують комплексного включення у розв’язанні питань. 

В першу чергу, це транспортне сполучення між містом і передмістям.

Сьогодні це одне з головних питань, яке щоранку і щовечора постає перед живими в передмісті працівниками столичних підприємств і організацій. Якщо містечка біля столиці з’єднати сполученням громадського транспорту з великою кількістю місць – це розвантажить автомобільний потік  у Києві та поліпшить стан екології.

На даний момент за місто можна виїхати маршруткою. Рівень якості такої поїздки під питанням, адже транспорт зазвичай не ремонтується вчасно, а пасажири, як правило, навіть не мають страхування життя.

Не менш важливе питання – медичного забезпечення, зокрема, надання швидкої та невідкладної медичної допомоги. Поки столиці не має юридичних підстав для її надання за межами міста. Від цього, на жаль, страждають люди. Така ж ситуація з садками, школами та іншими соціальними об’єктами.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Поклейка антигравійної плівки на автомобіль – секрети популярності

Антигравійне плівка - затребувана інвестиція в безпеку, додатковий захист свого автомобіля від впливу піску, пилу, бруду, каменів, калюж і реагентів. Класичний набір...

Одностороння, двостороння і GSM-сигналізація – відмінності і специфіка обладнання

При покупці автомобіля, в першу чергу, необхідно продумати питання безпеки транспортного засобу, захисту від потенційного викрадення. Серед ефективних і універсальних рішень для...

Корпоратив онлайн: як киянам підтримувати корпоративну культуру в карантин

Пандемія та карантин, що триває вже більше року, вніс свої корективи в життя та роботу українців. Ні для кого не секрет, що...

“Льоня Космос”: чому так називають екс-мера та чим він запам’ятався киянам

Екс-мер Леонід Михайлович Черновецький - один із найепатажніших політичних постатей, який запам’ятався киянам дивакуватим, трохи космічним, з неординарними поглядами, пише kyivyes.com.ua.

Популярні натяжні стелі: від чого залежить вартість

Через привабливий зовнішній вигляд, різноманітність вибору, швидкість робіт, все частіше користувачі вибирають натяжні стелі. Кияни можуть на https://artpotolok.kiev.ua/raschet-stoimosti/ дізнатися, скільки буде коштувати...