Четвер, 5 Серпня, 2021

КМДА працює над розвитком столичної агломерації

Як Віталій Кличко став мером Києва: історичні свідчення

Ще в далекому 2008 році кияни самостійно обрали мера міста, проте Партія Регіонів Віктора Януковича мала інші плани, розповідає “Kyivyes.com.ua”. Кияни фактично не підтримували діяльність...

Які функції виконує Офіс Президента України?

Що таке Офіс Президента, яка його структура та основні функції і завдання? Далі розповідає “Kyivyes.com.ua”. У 2019 році було прийнято нове положення про діяльність Офісу...

Що зробив Віталій Кличко для Києва за 5 років?

У червні 2014 Віталій Кличко здобув перемогу на виборах за крісло Київського міського голови. Трьома тижнями пізніше зайняв ще й пост Голови Київського міської...

“Льоня Космос”: чому так називають екс-мера та чим він запам’ятався киянам

Екс-мер Леонід Михайлович Черновецький - один із найепатажніших політичних постатей, який запам’ятався киянам дивакуватим, трохи космічним, з неординарними поглядами, пише kyivyes.com.ua.

До війни найбільші українські агломерації були у Донецькій області. Це було зумовлено щільністю населення та концентрацією підприємств. У столиці ідею створення агломерації у КМДА переглянули з точки зору розвитку міста та вирішили запровадити ряд кроків для її створення. Навіщо столиці єднатися з навколишніми містами – читайте на  kyivyes.com.ua

Від Лісової до Броварів 20 хвилин маршруткою. З іншого кінця міста, Академмістечка – так само добиратися до Ірпеня. Власне, навколишні населені пункти стали вже майже частиною міста. Навіть у народі анекдот ходить про те, що скоро Святошин буде вважатися одним із центральних районів. 

За словами заступника голови КМДА, Миколи Поворозника, на створення агломерації є всі економічні та соціальні причини. 

Проте, зараз міський уряд зіштовхнувся з рядом  викликів, які потребують комплексного включення у розв’язанні питань. 

В першу чергу, це транспортне сполучення між містом і передмістям.

Сьогодні це одне з головних питань, яке щоранку і щовечора постає перед живими в передмісті працівниками столичних підприємств і організацій. Якщо містечка біля столиці з’єднати сполученням громадського транспорту з великою кількістю місць – це розвантажить автомобільний потік  у Києві та поліпшить стан екології.

На даний момент за місто можна виїхати маршруткою. Рівень якості такої поїздки під питанням, адже транспорт зазвичай не ремонтується вчасно, а пасажири, як правило, навіть не мають страхування життя.

Не менш важливе питання – медичного забезпечення, зокрема, надання швидкої та невідкладної медичної допомоги. Поки столиці не має юридичних підстав для її надання за межами міста. Від цього, на жаль, страждають люди. Така ж ситуація з садками, школами та іншими соціальними об’єктами.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Поради киянкам: як позбутися від зморшок в домашніх умовах

Стан шкіри обличчя, її природний колір і пружність — "головна біль" для більшості жінок починаючи з 30 років. А якщо мова йде...

Як ботокс рятує киянок від зморшок і чому його не потрібно боятися

Поняття "ботокс" знайоме багатьом, але частіше в негативному сенсі та з чуток, оскільки, якщо попросити розповісти, що ж такого в цьому препараті...

Подарунок подрузі: що подарувати, якщо ви давно не бачилися?

Чим старше ми стаємо, тим на жаль, менше часу у нас залишається на зустрічі з друзями, адже основну увага бере на себе...

Які подарунки можна подарувати при будь-яких обставинах?

Завжди шукати оригінальні та незвичні презенти – дуже не просто справа. Особливо це стосується тих випадків, коли часу обмаль, та ви не...

Смартквартири — новий напрямок на ринку нерухомості

Останнім часом серед жителів столиці все більшої популярності набирають смартквартири. Про це говорить як підвищений попит на ринку нерухомості, так і безліч...