Понеділок, 18 Жовтня, 2021

Місцеві вибори в Києві: у кого була найдорожча програма?

25 жовтня 2020 року пройшли місцеві вибори. Кияни мали змогу віддати свій голос за одного з претендентів на посаду мера Києва. У гонці за це місце взяли участь 20 кандидатів. Як відомо, вибори – досить складний та ресурсозатратний процес. А тому постає питання. У яку копійку влетіли місцеві вибори кандитатам, пише “kyivyes.com.ua“.

Хто є лідерами сьогодні?

За попередніми результатами екзит-полів 5 перших позицій займають такі кандидати.

  1. Віталій Кличко, “УДАР” – 47,8%
  2. Олександр Попов, ОПЗЖ – 8,6%
  3. Сергій Притула, “Голос” – 8,3%
  4. Ірина Верещук, “Слуга народу” – 8%
  5. Олексій Кучеренко, “Батьківщина” – 6,3%

Як бачимо, згідно з цими даними лідера можна визначити однозначно. Кличко вирвався вперед із великим відривом. Але все ж такої кількості голосів недостатньо, щоб провести вибори в 1 тур. Адже за законом кандидат повинен набрати більше 50% голосів. Тому зараз влада має готуватися до 2 туру. Але перед тим потрібно знати, хто ж стане суперником Віталія Кличка. Поки що це визначити складно, оскільки Олександр Попов, Сергій Притула та Ірина Верещук набрали приблизно однакову кількість голосів. Тому потрібно зачекати остаточного результату підрахунків голосів, над чим зараз сумлінно працює ГВК.

У кого виявилася найдорожча програма?

Як відомо, За законодавством кандидати мають подати в ТВК попередні звіти про надходження й використання коштів не пізніше, ніж за 5 днів до початку голосування. А вже остаточні фінансові звіти – не пізніше, ніж на 7 день після завершення голосування.

Станом на сьогодні громадянська мережа “ОПОРА” опублікувала фінансові звіти 8 з 20 кандидатів на посаду мера. 

Так, найбільше коштів на передвиборчу програму витратила нардепка від “Слуги народу” Ірина Верещук. За даними фінансової звітності сума склала 22 мільйони 143 тисячі 753 гривні. З них 95,7 тисячі гривень пішло на виготовлення матеріалів передвиборної агітації, 15 мільйонів гривень – на використання ЗМІ, 1,3 мільйона гривень – на розміщення матеріалів передвиборної агітації в інтернеті та 5,7 мільйона – на зовнішню рекламу.

Скільки інші кандидати витратили на передвиборчу кампанію?

Друге місце в рейтингу найдорожчих кандидатів посів Сергій Притула – кандидат від партії “Голос”. Він використав на кампанію 13 мільйонів 352 тисячі 594 гривні.

Третє місце – Сергій Пальчевський – делегат від партії “Перемога Пальчевського”. Він витратив 2 мільйони 577 тисяч 879 гривень.

Четверте місце – Микола Томенко – делегат від партії “Рідна країна”. Він витратив 414 тисяч 894 гривні.

П’яте місце – Михайло Поживанов – делегат від Радикальної партії Олега Ляшка. Він витратив 282 тисячі 300 гривень.

Шосте місце – Сергій Гусовський – делегат від партії “За майбутнє”. Він витратив 250 тисяч гривень.

Сьоме місце – Олександр Попов – делегат від партії “Опозиційна платформа – За життя”. Він витратив 157 тисяч 652 гривні.