Впоратися самостійно з офісним переїздом практично нереально. Якщо потрібен переїзд до нового офісу, киянам краще одразу ж звертатися до професіоналів. Наприклад, співробітники транспортної компанії «Сантранс» зможуть організувати процес у короткі терміни, позбавивши вас тим самим зайвого клопоту.
Організація офісного переїзду
Варто зазначити, що офісний переїзд потребує продуманого плану дій.
- Потрібно розуміти, де і що знаходитиметься в новому офісі. Організацією потрібно займатися ще до того, як розпочато переїзд офісу.
- Упаковані речі та оргтехніку краще маркувати. Таким чином, буде зрозуміло, що вантажити насамперед і в якій послідовності вивантажувати.
- Умовно перевезення офісу ділиться на три блоки: техніка, канцелярія та наприкінці меблі.
- Традиційно техніку пакують у картонні коробки. Її потрібно надійно обмотати за допомогою плівки, потім промаркувати.
- В одну велику коробку можна скласти канцелярію.
- Меблі краще розібрати, щоб їх у процесі транспортування випадково не пошкодили. Щоб не втратити фурнітуру, гвинтики, наприклад, краще їх одразу ж приклеювати за допомогою скотчу до фанери.
Якщо ви переживаєте, яка на переїзд у Києві ціна, цей показник розраховується індивідуально. Наприклад, перевезти офіс співробітниками «Сантранс» обійдеться замовнику за доступною ціною. Нині низькі тарифні ставки, а для постійних клієнтів передбачені знижки.
Що ще важливе під час офісного переїзду?
Важливим є психологічний аспект. Не потрібно зайвий раз метушитися, товпитися або байдикувати. Важливий позитив та настрій. Щоб мінімізувати ризик виникнення неприємних ситуацій, краще заздалегідь подумати про вибір надійного, з досвідом та відповідною репутацією перевізника.
Як вибрати транспортну компанію?
Щоб організувати офісний переїзд дешево та швидко, потрібно звернутися до фахівців. Наприклад, транспортна компанія https://suntrans.kiev.ua/ виділяється цілою низкою переваг:
- власний парк автомобілів, серед них можна без проблем вибрати той самий транспортний засіб;
- співробітники компанії без проблем перевезуть предмети будь-якого розміру чи ваги;
- фахівець проводить безоплатну оцінку переїзду;
- індивідуальний підхід з урахуванням особистих побажань клієнта;
- компанія продумає процес від початку остаточно для його максимальної оптимізації.
Багато киян та мешканців області вже оцінили послугу переїзду офісу «під ключ». Це зручно і комфортно, позбавляє багатьох клопоту. Такий підхід дозволяє зберегти ділову активність в офісі.