Понеділок, 18 Жовтня, 2021

Порошенко розповів, скільки витратив на передвиборчу кампанію

Кyivyes.com.ua дістав відповідь питання, яке цікавить зараз майже всіх виборців: скільки на промо своєї персони витрачають кандидати. Нещодавно стало відомо, скільки коштів витратив на зовнішню рекламу Петро Порошенко. 

У час виборів більшість рекламних носіїв, як правило, викуповують кандидати. Зовнішня рекламна завжди дорого коштує. 

Лише оренда триметрового сітілайта у Києві коштує від 3 тисяч гривень. Можна, звісно, і дешевше розмістити тут свою рекламу, проте пільгові умови діють тільки для соціальних проектів, які не мають на меті прямої реклами. 

Бігборди – ще дорожче. 

У виборчому штабі кандидата в президенти України Петра Порошенка повідомили, що вже витратили на передвиборчу кампанію близько 70 мільйонів гривень.

Також в штабі запевнили, що білборди з Порошенком, які з’являлися до початку передвиборчої кампанії, він оплачував з власної кишені.

Скільки коштів було витрачено у 2014 році, коли кандидат балотувався на вибори президента вперше – зараз важко знайти. 

У політиці Петро Олексійович з 1998 року. Саме тоді Порошенко став членом партії СДПУ(о), її тоді ж очолив Віктор Медведчук.

На виборах 1998 мав № 11 у партійному списку партії. Однак мандат здобув за мажоритарним округом № 12. Порошенко входив у парламентську фракцію об’єднаних соціал-демократів, був обраний членом Політбюро СДПУ(о).

На початку 2000 залишив СДПУ(о) і створив фракцію Солідарність, згодом — однойменну партію. Остання восени того року ввійшла до Партії регіонального відродження «Трудова солідарність України» (згодом — Партія регіонів). 
Порошенко став співголовою утвореної партії, у березні 2001 року — заступником голови, через півроку залишив партію.

Цього року Петро Олексійович має мотивацію продовжити все те, що встиг започаткувати за 5 років президентства. Таку мотивацію озвучив політик на форумі “Від Крут до Брюсселя”