Субота, 26 Вересня, 2020

Цирк на колесах: Ляшкобуси проти Юлькобусів

Як Віталій Кличко став мером Києва: історичні свідчення

Ще в далекому 2008 році кияни самостійно обрали мера міста, проте Партія Регіонів Віктора Януковича мала інші плани, розповідає “Kyivyes.com.ua”. Кияни фактично не підтримували діяльність...

Передвиборча кампанія – період, оповитий флером чарівності, чи не більше ніж Новий рік. У пенсіонерів абсолютно зненацька з’являється безкоштовна гречка і пряники, сільські школи отримують омріяний комп’ютер, а дітлахи з дитячих будинків радіють цукеркам, новим іграшкам і теплим чобіткам від усміхнених, але пихатих меценатів.

Саме в такому ключі можна спостерігати боротьбу політиків не тільки за крісло головнокомандувача державою, а й за всенародну увагу і любов.

 
Як зазначає редакція kyivyes.com.ua, сьогодні, найбільш популярний спосіб нагадати народу про себе – це брендування предметів користування. Пам’ятається, в дев’яностих і початку «нульових» наші співгромадяни з задоволенням ставали володарями календариків, ручок та іншої дріб’язку із зображенням політиків та їхніх гасел. Самим спритним вдавалося заволодіти, якщо не синьою бейсболкою «За ЄдУ», то вже точно помаранчевою футболкою «Так!», яка у наш час вже є справжнім революційним трофеєм.

Однак, як бачимо, епоха передвиборних дрібничок канула в лету. Новий час – нові тренди. 

Мабуть, можновладцям набридло бовтатися на мілководді, і вирішили грати по-крупному. У цьому сезоні (пардон, передвиборній кампанії) мода сконцентрувалася навколо … автобусів. Саме так. Учасники передвиборчої гонки обліпили свій приватний транспорт агітаційними матеріалами і власними зображеннями і відправили їх їздити по містах і селищах нашої неосяжної батьківщини.

Багатьом ця тенденція може здатися вельми незрозумілою. Адже у будь-якого українця знайдеться як мінімум кілька варіантів, як витратити пару мільйонів гривень з користю для себе і близьких. А якщо згадати про тих, кому гроші потрібні для забезпечення хоча б скромного існування, а також тих, кому хрусткі купюри, як би цинічно це не звучало, можуть продовжити або навіть повернути життя …

 
Тому, такі ось Ляшкобуси і Юлькобуси у більшості населення нашої країни нічого, крім роздратування, не викликають. Однак політики свято вірять, що це ефективний спосіб заявити народу про себе. Адже нашій культурі притаманний акцент на видовищність і пафос, де головне – щоб «по-багатому». А ось внутрішньому змісту, на превеликий жаль, відводиться другорядна роль.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Найшвидша доставка піци в Києві

Існують десятки рецептів піци, адже в різних країнах її готують по-різному. Схожі страви є в Китаї, Індії, Вірменії та багатьох інших країнах....

Чому віддати перевагу: машині з салону або б / у

Всесвітньо відома марка KIA створена для водіїв, які прагнуть отримувати задоволення від життя. Це динамічні, яскраві машини, які підкреслять статус і прекрасний...

Користуйтеся послугами вантажного таксі в Києві для перевезення будь-яких габаритних предметів

Автомобільні перевезення як і раніше є найбільш широко використовуваним видом вантажних перевезень в Україні, світі та конкретно Києві. Хоча морський або залізничний...

Гроші до зарплати в Києві: як оформити та отримати

Після епідемії коронавірусу багато киян стикнулися з економічною кризою, яка призвела до втрати чи скорочення робочих місць і як наслідок до зменшення...

Кличко обіцяє вивести Київ в “ТОП-100” міст світу

Діючий міський голова знову збирається балотуватись в мери. Він вже оприлюднив свою програму, яка стосується розвитку міста. Віталій Кличко обіцяє через 5...